Agria Djurförsäkring erbjuder sina kunder ett bemötande i världsklass både när de vill teckna försäkringar och när de har frågor. I den prestigefyllda tävlingen Guldkontakt 2019 hyllades Agria för sin höga kvalitet i två kategorier:

Sveriges bästa kundservice
Sveriges bästa telemarketing

Vad är Guldkontakt?

Guldkontakt är Sveriges främsta pris för företag och varumärken som erbjuder professionellt kundbemötande vid telefonförsäljning och i sitt kontaktcenter. Alla företag som erbjuder service och försäljning via telefon kan delta i tävlingen som bygger på konceptet ”voice of the customer”. På så sätt är tävlingen helt objektiv och ger kundernas röst till de varumärken och personer som erbjuder allra bäst telefonförsäljning och kundservice.

Bäst enligt kunderna

Några av kommentarerna från kunder som gjorde att Agrias personal vann de båda utmärkelserna är dessa.

”Älskar er, haft er i nio år utan problem. Bäst är ni och jättetrevliga!”

”Extremt trevlig och tydlig”

”Helt fantastiska rådgivare. Verkligen lösningsorienterade, tack!”

”Alltid härligt med det engagemang som medarbetarna på Agria har, oavsett ärende är jag alltid nöjd!”